Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

lauantai 13. elokuuta 2011

Ranta bileet!

Moi pandat!
Tänään panfussa vietetään Ranta ja viidakko bileitä!Itse olin kylläkin vaan rannalla ja pari sekunttia viidakossa.Mutta mun mielestä ranta oli paljon hienompi siihen suhteeseen että sieellä oli bileet!
Elikä sinne menin sitte juhlimaan!Koht näytän teille vielä kuvan siitä!Se ranta musa soi vieläki päässä!

Kukaan ei oo tilannu yhtäkään yläkuvaa siitä kopioitavaa sivulta eli ette siis varmaan ymmärtänyt et siitä voi tilata yläkuvia!Ja luottakaaa muhun osaan kyllä tehdä niitä!Eli toivoisin et tänään tulis jo vähän yläkuva tilauksia!Ja korjaan kohta sinne kopioitavaa et siihen yläkuvaan ei tyl siis sitä By Esa55 juttua!Täs kuva:

Siinä se kuva ku olin vähän tanssimas tota kuvaa ennen!Ja sieltää löytyy esim.pokotin!Ihan hyvä tyyppi sekin mut en oo paljoon puhunu sille...
Huomenna kirotan semmosen postakusen jossa on mun parhaat-Panfu kaverit koko mun aikana:)

Tassuttain,
Esa55




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55