Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

sunnuntai 14. elokuuta 2011

50 lukijaa :O

Moi pandat!
Ootteko huomannu et mulla on jo semmoset 50 lukijaa :O!En uskonu et nii paljon tulis välttämättä koskaan!Ja mun blogihan on vielä aika varhaises vaihees!Eli sentakii on ihan kiva et on nyt tullu täyteen 50 lukijaa!Mut ku mul alkaa kohta koulut huomenna siis nii sit taitaa luultavasti bloggaaminen jäädä harvemmaks:(Saattaa olla et bloggaan kyllä mut suunnille ehk joka toinen päivä(riippuu päivästä)..
Et älkää ruvetko ihmeessä luulemaan et oon lopannu!Koska mulla on vielä kyllä panfu-intoa!

Eilen ku oltiin jonkun majassa nii siellä oli ihan älyttömästi bloggareita!Siellä oli nyt ainakin Hannahmontana,Pandapomo11,Kataomg,Estella,late-blue,Emuliina ja V100(ja tietysti minä)!Mut voin näyttää teille vaikka kuvan siitä!Psst....Emuliina kutsu mut viestillä tänään sen puumajaansa klo 19!Uskon et se on suunniteltu bloggarikokous tai jotakin muuta xD!Täs nyt se kuva


Siinä!Tommosta näkyä ei näy kovin usein!Toi oli luultavasti mun toka kerta ku oli noin paljon bloggareita samassa paikassa!(Toi kuva otettiin eilen)ja tänään muuten toimii tasokone!Pääsin tänään 54 levelille!Ihan kivaa mutta pitäis päästä vielä 60 levelille!Ja ajatella et sit tulee 70 level 80 level 90 level 100 level...ja niin edespäin!Sit on varmaan hauskaa!Mut koht rupeen lopettelemaan elikä moikka!PS...lähettäkää kommenteis muistutus siitä emuliinan tapaamisesta!Ku uskoisin et unohden sen lähes samantien mut yritän muistaa :D
Muistakaahan sit itekki käydä tänään tasokoneella ja voitte tulla tietenkin sinne missä mä ja emuliina ollaan elikä se oli bollywoodissa klo 19!

Tassuttain,
Esa55

4 kommenttia:

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55