Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

torstai 18. elokuuta 2011

Sori paljon+uusia kalusteita!

Moi!
Sori paljon ku en oo blogannu 2 päivään:(Ei oo nyt vaan ehtiny mut nyt on ainaki aihetta blogata!Eli yritän aina joka päivä blogata mut se ei aina vaan käy niin..ku mulla on muuta tekemistä mut yritän blogata ainakini joka toinen päivä!Et ei syytä huoleen!Muuten panfuun on saapuut uusia kalusteita!Nyt se on semmosta piraatti-muotia:D!Semmosesta mä tykkään ainaki välillä..riippuu missä paikassa ollaan ja milloin!
Muuten tänään toimii t-t-t-t äh t-t-t-t-t- hitsi TASOKONE!Nyt oon siis 55 levelillä!Nyt saan lähetellä kukkia ja semmosta:D!Ei oo ihan mun juttuja xD.Muuten voisitteko kertoa et ku nyt on tullu se panfu-expertti juttu niin tuleeko enään kuukauden bloggaria:O!Nimittäin mun unelma on pirskaleina jos se loppuu..mut onhan se ihan kiva blogata muutenkin mut täs on vähän piraatti-muotia:




Siinähän se!Siinä on vasemmalla puolella vanha piippua polttava kapteeni,ja tossa oikealla puolella onkin tommonen neitokainen!Nyt voidaan mennä joskus porukalla merirosvo-saarelle vähän leikkimään tai jotaki semmosta mut nyt mun pitää mennä eli moikka moi!


Tassuttain,
Esa55







1 kommentti:

  1. Katsoppas mun blogin tällänen postaus!1 Siinä on sulle pikku juttu! http://pokottimenblogi.blogspot.com/2011/08/blog-i-like-awards.html

    VastaaPoista

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55