Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

tiistai 23. elokuuta 2011

Oon tosi pahoillani+kalusteita!

Moi pandat:(
Mä oon oikeesti ihan hirveen pahoillani siitä ku en oo blogannu.En oo vaa ehtiny blogata ja sit oon vaan vähän niinku unohtanu.En usko et jatkan tätä bloggaamista enää kauan mut bloggaan nyt viel kuukauden bloggari kisaan asti.Riippuu et tuunko kuukauden bloggariks: D.Mut oon vähän huomannu et mun panfu-kiinnostus on lähes loppu.Käyn nykyään aika paljon Moviestarplanetissa!Oon siellä nimittäin tosi kuuluisa nii oon sitte siel.Vaik oon siel 11 levelillä(kohta 12 levelille)Nii oon jotenki vaan ihmeen tunnettu:OMut en nyt puhu enää täs blogis siitä koska tää on kummiski panfu-blogi mut vähän sanoin vaan ja siel voitte sitte tavata mut ku mun nimi on siel myös esa55,nii sit ei tartte muistaa mitään ihmeen nimiä.

Uusia kalusteita on sitte tullut!Vähän on tällä hetkellä semmosta kala tyyliä!Sit voi vähän sisustaa puumajaa semmoseen kala-tyylii nii sit voi vaikkapa leikkiä tai jotaki muuta.Osallistuin muuten tänään siihen panfu-expertti kisaan : D!Nyt voin ehkä saada pari-palkintoa jos hyvin menee;)En kerro teille vastausta sori paljon XD.Mut täs teille vähän ensi-makua kala-sisustuksesta:


Siinä vähän Ensi-makua tosta kala tyylistä!En kyllä luultavasti ite osta noita mut te voitte nauttii noista:D Paitsi ton lampun mä saatan ostaa ja ton kultakala maton!Ne on aika hienot:D Mut en rupee liian ahneeks koska mul on aika reilusti rahaa mut en haluu hirveesti tuhlata.Mut nyt en jaksa enää kirjottaa paljoo enempää eli heippa:)

Tassuttain,Esa55




3 kommenttia:

  1. Et pidä taukoa! :D Sun blogis on niin hieno, että sust on pakko tulla Kuukauden bloggari! Jatka vain :)

    VastaaPoista
  2. Oikein mahtavaa, mutta eikö mun yläkuva kelpaaO_o Voin kyllä tehdä NYT uuden koska olen eri koneella joka on huollossa.

    VastaaPoista

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55