Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

perjantai 15. heinäkuuta 2011

En pysty bloggaa viikkoo...

Moi mul on surullisii uutisii....
Mä lähen huomen tallinnaa enkä voi sitte käydä panfussa tai blogata viikkoon..
Mut ei sillä oo niin paljon välii koska tätä blogii ei lue paljoo tyypei nii ette jää näkemättä kauheesti:)
Elikä älkää sitte ihmetelkö et miks en bloggaa..
Olis kiva saada sinä aikana lukijoit oon kaikille mun blogin lukijoille tosi kiitollinen!
Mulla on 15 lukijaa ja haluisin kerätä yli 100!
Se on aika paljon vaadittu mutta mun unelma olis päästä kuukauden bloggariks mut äänestäkää mielummin Esan ja supermanin blogii!Koska me ollaan superman1 kaa tehty paljon vaivaa sen blogin eteen elikä niin..
Mut munki blogii saa äänestää:D!
Psst....superman1 halus vähän lisää julkisuutta elikä te tiiätte mitä pitää tehä xDD!
Mut nyt mun pitää lopetella ku kello on nyt 1.00 yöllä elikä kuulemiin!


Tassuttain,
Haukotteleva Esa55

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55