Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

perjantai 22. heinäkuuta 2011

Täällä taas+Brunon työt.

Moi!
Nyt pääsen taas pitkästä aikaa bloggaa ja koneelle mut tuntu se ihan hyvältä olla välillä ilman konetta xD!
Oon saanu 2 lukijaa ku oon ollu siellä matkalla!Odotin vähän enemmän mut kai se nyt kelpaa..
Mut olis kiva saada enemmän lukijoita ihan vaan huvikseni haluisin:DMut nyt panfuun:


Oottekos tehny jo Brunon käskyt?Se oli aika vaikeeta osittain mut kyl se sit onnistu ja se tehtävä oli sitte et piti saada siitä kopteri pelistä 600 pistettä!Se oli varmaan työlästä meille sekä Brunolle!
Ei oo varmaan mikään ihan pikku juttu kummiskaa leipoo 600 muffinssia!Mut täs nyt kuva:

Mulla meni ainakin vesi kielelle en kyl aio leipoo niitä ainakaan nyt mun on ihan hyvä tietää jatkossa toi resepti!
Mut nyt mun pitää lopetella elikä morjensta moi!

Tassuttain,





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55