Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

torstai 4. elokuuta 2011

Asiaa.

Moi!
Mul on nyt semmosta asiaa ku musta jotenki tuntuu et kukaan ei enää lue tätä blogii:(.Ku en oo saanu kommentteja pitkään aika enkä rukseja siihen että luettu..Nii pliis olkaa kilttejä ja lähettäkää kommentti tai rasti siihen luin kohtaan koska haluun tietää et miten täs on nyt käyny.Nii tekisittekö ton?Kiitos.


Mut nyt asiaan eli tänään panfus olin vähän bloggareiden kaa aamulla!Oli siel ihan hauskaa mut pikkasen tylsää...Mut onhan se ihan hyvä ihan vaa olla kavereiden kaa!Jay-Pea neuvo taas että mistä saa tarran!Se oli sitte tällä kertaa viidakon luolasta!Sieltä sai sitten semmosen robotti tarran!Ja ainiin eilen muuten toimi taso kone!Oon nyt 53 tasol xD!Ja sit viel siit blogi hommast joka oli aamul et siellä oli vähän ahdasta kattokaa vaikka kuva nii näätte!

Tossa se kuva sitte!Voitte klikata vähän suuremmaks sitä et näätte paremmin!Ja muuten ne jotka käy täällä ekaa kertaa nii liittykää lukijaks!Nimittäin mä haluun lukijoita!Onhan mulla jo 35 lukijaa mut tavoittelen sitä et olis yli 50 ainaki..Riippuu tuleeko musta koskaan kuukauden bloggaria..Ainiin ja hannahmontanan panfu-blogis (siin kuukauden bloggari blogis) nii on semmonen chatti sen blogin alapuolella eli sinne voi mennä vaikka keskustelemaan joskus yöllä ku panfun chat ei enää toimi xD!Mut nyt mä rupeen lopettelemaan tän postauksen eli m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-MoikkaxD!
Tassuttain,
Esa55!
                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55