Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

sunnuntai 7. elokuuta 2011

Tarroja taas..

Moi pandat!
Arvatkaapa mikä oli eilisessä tekstissä huimaa!Tuli kymmenen kommaa!!!Se on osittain Tillervon ansiosta koska sehän järjesti sen komma viikon!Kiitoksia paaljon Tillervo!Ja sit toivottavasti tykkäsitte lili ja avatar siitä kuvasta!

Jay-pealta saa taas tarroja..Ihan kivaa se on mut mua rupee jo vähän kyllästyttää..Onhan se hauskaa et saa tarroja mut se ei oo enää se mun juttu.Mut sit pääsin tänään Enkkalistalle siinä panfun pelissä Balloon gamessa!En päässy ihan ykköseks mut pääsin tokaks!Et kyl mulle sekin kelpaa!
Täs muuten kuva mun koko tara kokoelmasta!

Siinä se on!Ei kovin paljon tarroja mut ei se haittaa!Mut kattokaapa late-bluen tarra kokoelmaa nii järkytytte!Sillä on kaikki tarrat ja se saa kokoajan lisää!Mut mähän sanoin jo et se tarrojen kerääminen ei enää oo mun juttu xD!Mut saatan kyl pyytää vielä tarroja eli älkää ihmetelkö!Mut kommatkaa vielä tähänki tekstiin ku mulle tuli eilen tosi hyvä mieli ku sain kymmenen kommaa!!Mut nyt pitäää kohta mennä mut oottakaas vähän!Ainiin tein ihan  uuden semmosen Tassuttain,Esa55 kuvan niin nätte sen nyt eli moikka!

Tassuttain,





6 kommenttia:

  1. ...............
    Riittikö tuo xD!

    VastaaPoista
  2. :) Kiva kun tää kommaviikko toimii... Kiva et oot saanu noin paljon kommenttejakin! ;))

    VastaaPoista
  3. No tässä sulle yksi kommentti.
    Teitkö tuon tassuttain kuvan picnikissä? Tai sit tehdä.

    VastaaPoista
  4. Tein sen photovisissä täs linkki jos haluut mennä sinne:http://www.photovisi.com/

    Tassuttain,Esa55

    VastaaPoista

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55