Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Sarjakuvat+muuta!

Moi pandat!
Ette arvaa mitä tein tänään!Tein sarjakuvan mut en laita sitä kisaan mut tein sen ihan huvikseen!
Saatte kohta nähä sen se on vähän hassu mut ihan hyvä mun mielestä ekaks kerraks :D
Laitan kyl ehk jonku toisen sarjakuvan siihen kilpailuun ja julkasen kohta tarina sivun!
Sinne voi sitte ilmottaa kommenteil et jos haluu johonki tarinaa mukaan!Ja sit aion myös julkasta sarjakuva sivun!Et sinnekki sit voi ilmottaa kommenteil jos haluu johonki mukaan!Mut täs nyt se mun eka sarjakuva:

Joo,mä tiedän ei mikään kovin hyvä..mut se oli sitte eka kerta elikä älkää naurako:D
Mut jos toi oli hyvä niin ilmottakaa kommenteissa!Mut nyt vähän toista asiaa..
Tänää toi nikke111 oli panfus!!En ollu nähny sitä varmaan puoleen vuotteen!
Me oltiin yhes kohas sen majassa mut en muistanu ottaa kuvaa..sry...
Mut nyt mun pitää mennä joten moikka!


Tassuttain,
Esa55

2 kommenttia:

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55