Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Kaikenlaista!

Moi pandat!
Tänään panfus ku katon yleensä ensiks aina Ellan ja Maxin blogin nii sit siel luki et Oscar on saanu ylennyksen!!Onnea paljon Oscar!Toivottavasti se rupee toimimaan pian sen ylennyksen kanssa nii sit nähään et mitä se ylennys merkitsee  Oscarin urassa xDD!Ainiin ja mulla on 21 LUKIJAA!!!
Jes 21 lukijaa 17 päivässä!En nyt sano et se olis niin hyvin saavutettu mut ihan normaalisti mun mielestä:D
En nyt muistanu tehä kuvaa mut teen seuraavaks varmaan 50 lukijast ihan super hienon kuvan!
Ja sit mul on ollu tänään muutenki hyvä päivä voitin sen tietovisan siel San franpanfus!En kyl alkanu ostelee samantien mitään koska kerään rahaa;).Muuten yks Taz13 on jo 60 levelillä!Kyl varmaan monet muutkin on mut toi oli anoo jonka mä tunnen!Mulla on siitä jopa todiste saatte nähä sen nyt!
Siinä on todiste!Toi taz13 on muutenki kiva tyyppi ja puhuu mukavasti!Monet toiset jotka on isolla levelillä on vähän kärttysiä mut monet on myös mukavia(Suurin osa on mukavia)!Mut nyt rupeen lopettelemaan tältä päivältä..ja meinasin unohtaa et se lahjakone toimii tänään viidakon luolassa mut moikka!

Tassuttain,
Esa55!

2 kommenttia:

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55