Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Sori+Asiaa

Moi kaikki ihmiset tai pandat!
Sori hirveesti ku en oo bloggannu ja käyny panfus ku en oo nyt kerenny mut olisin kyl halunnu:(
Mut alotan nyt taas bloggaa ja bloggaan varmaan myös tänään esan ja supermanin blogiin mut nyt asiaan!
Eli Oscar on alottanu toimintansa!Sain 450 kolikkoo ku vastasin 3 kysymykseen oikein!Kohta hankin myös kultasen hiiren xDD!Ja mul on vastaus PANVUN kysymykseen nii et se sun tekemä yläkuva on tosi hieno mut joku oli poistanu mun koneelt sen kuvan mut kopsaan sun blogist uudestaa sen yläkuvan:)
Et toivottavasti ei ruvennu harmittaa:) Nyt teille  kuva ku olin Tillervon ja Spindin kaa!


Siinä kuva tuli aika hieno tosta kuvasta!Ja tuleeko se kuukauden bloggari juttu kohta?Kertokaa kommenteis ja äänestäkää esan ja supermanin blogii!!Kyl munki blogii saa äänestää mut mä en ansaitse yksin vielä sitä tittelii!Mut se on teiän päätös mut äänestäkää mielummin esan ja supermanin blogii.Mut nyt pitää ruveta lopettelemaan eli moikka!






Tassuttain,

3 kommenttia:

  1. Ihanan pitkä postaus. :DD
    Joo. liityin lukijaksi. Ja ihana blogi!!♥
    Ja voitko liittyy mun blogiin lukijaksi? =)

    -Ansku.<3

    VastaaPoista
  2. Joo tietenki voin
    Tasssuttain,Esa55

    VastaaPoista
  3. Hieno Blogi! Mää liityin lukijaksi. Voitko liittyy mun lukijaksi Esa? Se nimi on lovelyemilian panfu-blogi. Mua sanotaan Empuksi. :)


    -Emppu♥

    VastaaPoista

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55