Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

maanantai 1. elokuuta 2011

30 lukijaa!Pitkä postaus!

Moro panduliinit!
Tänään panfus oli kiva mut lyhyt päivä..en ehtiny oikee tehä panfus paljon mitään:(.Mut otin rutkasti kuvia ja tästä tulee mun blogin historian pisin bloggaus!Ja kenties siitä tulee koko panfun pandoista pisin postaus!
Mutta nyt asiaan!Oon saanu 30 lukijaa!Mul on tällä hetkellä 31 lukijaa elikä ihan hyvin!Eikä sitte kyllä tullu musta kuukauden blggaria eikä Esan ja supermanin blogistakaa..en voi syyttää teitä siitä koska nyt ei ollut semmonen panda äänestys mut onhan se vähän parempi että ella ja max valitsee blogit koska ne osaa hommansa!Tässä teille kuva jonka tein 30 lukijan kunniaks!
Tos on se kuva!Mitäs te tykkäätte?No tos  kuvassa kesti kauan tehä se!Ja kylhän se kyllä sen ajan tartti!
Mua harmittaa yks asia..se ku kukaan ei enää edes käy esan ja supermanin blogissa.Ku minä ja superman 
Ollaan nähty paljon,paljon vaivaa nii voisitteko käydä siellä mut ei ehkä enää se on jo vähän myöhäistä koska me ollaan supermanin kaa loppaamassa se blogi ku se ei päässy kuukauden bloggareiden joukkoon.Mut tätä blogia mä jatkan ja superman1 vierailee sitte tässä blogissa välillä elikä niin.



On tullu nytte uutta panda muotia!Mä en tykkää siitä..mun mielestä se on suorastaan karmivaa!Olen tosissani!

Noni siinä näitte mua rupee oksettaa kun nään noi!Tykkäättekö muka noista?Toivottavasti seuraava panda muoti on parempi!Sain tänään yhteensä 550 kolikkoo silmän räpäyksessä!En kyllä tuhlannu niitä rahoja ainakaan tonne!Koittakaa jaksaa vielä lukea tätä blogi tekstiä laittakaa kylmää vetää naamaan se virkistää kivasti!Odotan innolla ku Iigor lupas tehä mulle yläkuvan!Se ei oo vieläkään näköjään valmis mutta kyllä se kohta varmaan on valmis tai ainakin toivon niin..luotan kyllä Iigoriin!
Muistaako kukaan teistä enää perro9:sää?Toivottavasti muistatte koska muhun se kaivers syvän jäljen!
Hän ei pystyny loppu päivinään puhumaan kun sai elinikäisen bannin panfussa..
Perro9 ei noudattanut panfun sääntöjä vaan kiroili..mutta hän on edelleenkin hän elikä ei halveksuta
häntä.Ja sitten taas Anskumuru..panfun ikuinen tähti!Oli lähes kuuluisampi kuin Ella ja Max..No senkus vaan vitsailinxD!Mutta pandoista kuuluisin!Hän teki koko panfu historiaa todella syvän jäljen!
Hän on kaikkien bloggareiden äiti..Mutta hän loppasi ja hänen viimeisen tekstinsä kohokohta oli mun mielestä se että koskaan ei saa luovuttaa-jokainen voi nousta pohjalta huipulle!Se on mun mielestä enemmän ku totta!Mut täs teille päivän  vika kuva:
Siinä on maailman tähti blogi mut nyt rupeen lopettelemaan ja tästä pääset anskumurun panfu-blogiin!

Tassuttain,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55