Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

maanantai 25. heinäkuuta 2011

Ella oli eilen panfus!

Moi panduliinit!
Arvatkaa mitä Ella oli eilen panfus!En nyt tee siit mitään hirveen isoo asiaa ku oon nähn Ellan varmaan 15 kertaa xD!Mut olihan se ihan hauskaa...Sain Ellalt myös nimmarin ihan et se sano chatis mulle et täs sulle nimmari ja se anto kai myös tore4 nimmarin!Sit sain yhen täydellisen kuvan jos ainostaan mä ja ella vilkutetaan vaik olis se ollu parempi et kaikki olis vilkuttanu:(Mut kyl se nyt kelpaa täs on se kuva!
Siinä mitäs sanotte?Ja muuten tos on se taz13!Ja nyt tärkein kysymys mitä pidätte mun uudesta yläkuvasta?Lähettäkää kommenteis!Mul on nyt 25 lukijaa!
5 lukijaa nii on 30 lukijaa!!Kivaa mut toi on ehkä yks koko panfun parahaist kuvista jos on ella koska kukaa ei oo sen päällä ja koko ellan nimi näkyy!Mut on varmaan samanlaisia kuvia et en kehuskele koska toi nyt olia ihan tuuria et sain noin hyvän kuvan!Mut nyt mun pitää mennä joten morjens moi!

Tassuttain,
Esa55!

3 kommenttia:

  1. Hmmm...ylis, millainen se on?! xD No, se on tosi mukavannäköinen ja hieno. Pidä tota ylistä! ;DDD Ja toi kuva on täydellinen, mä oon saanut vain kuvia, joissa kaikki on Ellan tai Kamarian tai MAxin päällä. (älä välitä ,vaikka kaikki eivät vilkuta)
    Terkuin,
    Arianna

    VastaaPoista

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55