Ne on parhait jotka lukee tätä blogii!!

tiistai 2. elokuuta 2011

Moikkelis moi pandat!

Moi pandat!
Tänää olin panfus ihan perus MAHTAVA päivä!Sain tänään bronssi hiiren ja sen todistuksen nettisurffaamisesta!Palkintoja satelee tänään taivaalta!Ja sit oon saanu tänään 2 lukijaa lisää 15 minuutissa ja lisää aion hankkia!Mut yks eräs asia pitää kertoo teille!Mä päivitän tänään tän koko blogin!Toivottavasti sitte tykkäätte siitä!Ja mul on tos kohta todisteita että mä sain bronssi hiiren ja ne muut tässä:






Siinä näkyy!Toi uus sisustus on parempi ku siihen sisustukseen kuuluvat vaatteet!Tai ainakin minä olen sitä mieltä!Toivottavasti pääsisin joskus kuukauden bloggariks mut ella ja max päättää siitä!Ja mun  pitää tunnustaa vaikka tää on vähän noloa..et mul on ikävä sua maisapanda..mehän oltiin silloin joskus yhes mut mä uskon vielä et jonaki päivänä nään sut.Älkää sit pliis naurako maisapandalle eikä mulle..vaikka mielummin mulle ku maisapandalle!Mut toivottavasti luet tän tekstin maisa..

Nonii ja nyt se seremonia on ohi mu nyt pitää mennä eli kuulemiin!

Tassuttain,

Esa55

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti?M-m-minulle?Kiitos paljon jos lähetät mutta käytäthän hyvää kieltä etkä loukkaa ketään tai joudun valitettavasti poistamaan kommenttisi koska pidän tämän blogin mukavana.

Tassuttain,Esa55